29 Mayıs 2007 Salı

Sarı Elbisen neyse de bunun bari biraz dekoltesi olsaydı,

Hadi onu da boşver, en azından şu yapıştırmalı çamaşırlardan kullansaydın yahu :(

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok sarsak bir kız bu yaaa.Memeler karnına gelmiş,biraz daha uğraşsa üzerine basacak.Hadi sen umursamıyorsun"nejatımı emzirdim,ben bir anneyim"diye böbürleniyorsun ama yanında berinde seni hiç mi uyaran yok yahu.Hani ablamız marjinal ya,kendi seçimi olsaydı bu kıyafetler bir şekilde anlayacaktım ama modacılarla çaçlıştın be kardeşim,ayıp yani,valla bizler bir düğün için daha çok özen gösteriyoruz,aynada bakıyoruz sağdan soldan her açıdan"memem sarkık mı,sarkmışsa nasıl bişii giymeliyim içime,sütyeni askıya iğnelesem en azından,böyle durursam kambur mu çıkarım,şöyle oturursam nereme kadar gözükür?"falan diye fizibilite çalışması yaparda gideriz be!Yani Nurgülcüm,çok hoş ancak boşsun.
T.

sunthing dedi ki...

Yani ben de fazla bişey demiyim dedim,görenen köy ve kılavuz şeysi fakat sen demişsin yine diyceini totoşumm ;p Keşke Nurgül seni de götürseymiş yaban ellere imaj meykır olarak...Yok yok ama gölgede bırakırdın kızcağızı, manşetlere filan çıkardın mazallah :)

Adsız dedi ki...

Kız yok bee,ne imaç meykırı.
Dnz varken bana halt yemek düşer valla;)
Haa gitseydim ben ve Nurgül manşetlere çıkardık evet "Türk Kadınının bu kadar kokoş ve rüküş olduklarını bilmiyorduk"diye kaca bir puntoyla.Ehiiii.T.